Obchodní podmínky
Obchodní podmínky společnosti MPC ploty a brány s.r.o.
Tyto všeobecné obchodní podmínky („Podmínky“) společnosti MPC ploty a brány s.r.o., se sídlem č.p. 289, 285 33 Církvice, IČO: 21439800, zapsané v obchodním rejstříku vedeném u Městského soudu v Praze, oddíl C, vložka 401933 (e-mail: mpc.eshop@email.cz, tel.: 704138205), upravují v souladu s § 1751 odst. 1 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, vzájemná práva a povinnosti mezi námi jako prodávajícím a vámi jako kupujícím, vzniklá v souvislosti nebo na základě kupní smlouvy („Smlouva“) uzavřené prostřednictvím našeho e-shopu na www.vsenaploty.cz.
Všechny informace o zpracování vašich osobních údajů naleznete v našich Zásadách zpracování osobních údajů, které jsou dostupné na našich stránkách.
Ustanovení těchto Podmínek tvoří nedílnou součást Smlouvy. Smlouva a Podmínky jsou vyhotoveny v českém jazyce. Jejich znění můžeme jednostranně měnit či doplňovat, což však nemá vliv na práva a povinnosti vzniklá po dobu účinnosti předchozího znění.
Komunikace probíhá primárně na dálku prostřednictvím prostředků komunikace, které umožňují uzavřít Smlouvu bez současné fyzické přítomnosti. Smlouva je tedy uzavřena distančním způsobem prostřednictvím našeho e-shopového rozhraní.
I. NĚKTERÉ DEFINICE
-
Cena je finanční částka, kterou budete hradit za Zboží;
-
Cena za dopravu je finanční částka, kterou budete hradit za doručení Zboží, a to včetně ceny za jeho zabalení;
-
Celková cena je součet Ceny a Ceny za dopravu;
-
DPH je daň z přidané hodnoty dle platných právních předpisů;
-
Faktura je daňový doklad vystavený v souladu se zákonem o DPH na Celkovou cenu;
-
Objednávka je Váš návrh na uzavření Smlouvy o koupi Zboží s námi;
-
Uživatelský účet je účet zřízený na základě Vámi sdělených údajů, který umožňuje uchování zadaných údajů a uchovávání historie objednaného Zboží a uzavřených Smluv;
-
Vy jste osoba nakupující na našem E-shopu, právními předpisy označovaná jako kupující;
-
Zboží je vše, co můžete zakoupit prostřednictvím našeho E-shopu.
II. OBECNÁ USTANOVENÍ A POUČENÍ
-
Koupě Zboží prostřednictvím našeho E-shopu je možná pouze přes webové rozhraní na adrese www.vsenaploty.cz.
-
Při nákupu Zboží je Vaší povinností poskytnout nám všechny informace správně a pravdivě. Informace, které jste nám poskytli při objednání Zboží, budeme tedy považovat za správné a pravdivé.
III. UZAVŘENÍ SMLOUVY
-
Smlouvu s námi je možné uzavřít pouze v českém jazyce.
-
Smlouva je uzavírána na dálku prostřednictvím E-shopu, přičemž náklady na použití prostředků komunikace na dálku hradíte Vy. Tyto náklady se však nijak neliší od základní sazby, kterou platíte za používání těchto prostředků (zejména za přístup k internetu). Odesláním Objednávky souhlasíte s tím, že prostředky komunikace na dálku využíváme.
-
K tomu, abychom mohli Smlouvu uzavřít, je třeba, abyste na našem E-shopu vytvořili návrh Objednávky. V tomto návrhu musí být uvedeny následující údaje:
-
a) informace o nakupovaném Zboží (v E-shopu označíte Zboží tlačítkem „Přidat do košíku“),
-
b) informace o Ceně, Ceně za dopravu, způsobu platby Celkové ceny a požadovaném způsobu doručení Zboží; tyto informace budou zadány při tvorbě návrhu Objednávky v rámci uživatelského prostředí E-shopu, přičemž Cena, Cena za dopravu a Celková cena se zobrazí automaticky na základě Vámi zvoleného Zboží a způsobu jeho doručení,
-
c) Vaše identifikační a kontaktní údaje potřebné pro doručení Zboží, zejména jméno, příjmení, doručovací adresu, telefonní číslo a e-mailovou adresu,
-
d) v případě Smlouvy, na základě které Vám budeme Zboží dodávat pravidelně a opakovaně, také informaci o době, po kterou Vám budeme Zboží dodávat.
-
-
V průběhu tvorby návrhu Objednávky můžete až do jejího odeslání údaje měnit a kontrolovat. Po kontrole Objednávky ji vytvoříte kliknutím na tlačítko „Objednávka zavazující k platbě“. Před tímto stiskem však musíte potvrdit seznámení se a souhlas s těmito Podmínkami – jinak nebude možné Objednávku dokončit. K potvrzení slouží zatrhávací políčko. Po stisku tlačítka „Objednávka zavazující k platbě“ budou všechny vyplněné údaje odeslány přímo nám.
-
Vaši Objednávku Vám co nejdříve poté, co nám bude doručena, potvrdíme zprávou zaslanou na Vaši e-mailovou adresu uvedenou v Objednávce. Součástí potvrzení bude shrnutí Objednávky a tyto Podmínky. Potvrzením Objednávky z naší strany dochází k uzavření Smlouvy mezi námi a Vámi. Podmínky ve znění účinném ke dni Objednávky tvoří nedílnou součást uzavřené Smlouvy.
-
Mohou nastat případy, kdy Vám nebudeme moci Objednávku potvrdit. Jde zejména o situace, kdy Zboží není dostupné nebo kdy objednáte více kusů Zboží, než kolik je z naší strany možné dodat. Informaci o maximálním počtu Zboží Vám však vždy na E-shopu předem poskytneme. Pokud nastane důvod, pro který nemůžeme Objednávku potvrdit, budeme Vás kontaktovat a zašleme Vám nabídku na uzavření Smlouvy v pozměněné podobě oproti Vaší původní Objednávce. Smlouva je v takovém případě uzavřena až okamžikem, kdy tuto naši nabídku potvrdíte.
-
V případě, že by v rámci E-shopu nebo v návrhu Objednávky byla uvedena zjevně chybná Cena, nejsme povinni Vám Zboží za tuto Cenu dodat, a to ani tehdy, pokud jste již obdrželi potvrzení Objednávky a tedy došlo k uzavření Smlouvy. V takovém případě Vás budeme neprodleně kontaktovat a zašleme Vám novou nabídku. Nová Smlouva bude uzavřena okamžikem, kdy tuto novou nabídku potvrdíte. Pokud naši nabídku nepotvrdíte ani do 3 dnů od jejího odeslání, jsme oprávněni od uzavřené Smlouvy odstoupit. Za zjevnou chybu v Ceně se považuje například situace, kdy Cena zjevně neodpovídá obvyklé ceně u jiných prodejců, nebo v ní chybí či přebývá cifra.
-
Uzavřením Smlouvy Vám vzniká závazek uhradit Celkovou cenu.
-
Máte-li zřízen Uživatelský účet, můžete Objednávku učinit i prostřednictvím něj. I v takovém případě jste ale povinni zkontrolovat správnost a úplnost předvyplněných údajů. Způsob tvorby Objednávky je totožný jako u kupujícího bez Uživatelského účtu, výhodou však je, že nemusíte znovu vyplňovat své identifikační údaje.
-
V některých případech umožňujeme při nákupu Zboží využít slevu. Abyste mohli slevu uplatnit, musíte v rámci návrhu Objednávky vyplnit údaje o slevě do k tomu určeného pole. Pokud tak učiníte, bude Vám Zboží poskytnuto se slevou.
IV. UŽIVATELSKÝ ÚČET
-
Na základě Vaší registrace v rámci E-shopu můžete přistupovat do svého Uživatelského účtu.
-
Při registraci Uživatelského účtu je Vaší povinností uvést všechny údaje správně a pravdivě a v případě jejich změny je bez zbytečného odkladu aktualizovat.
-
Přístup k Uživatelskému účtu je chráněn uživatelským jménem a heslem. Je Vaší povinností zachovávat tyto údaje v tajnosti a neposkytovat je třetím osobám. V případě, že dojde k jejich zneužití, neneseme za to odpovědnost.
-
Uživatelský účet je osobní a nejste oprávněni umožnit jeho využívání třetím osobám.
-
Váš Uživatelský účet můžeme zrušit, a to zejména pokud jej delší dobu nevyužíváte, nebo v případě, že porušíte své povinnosti vyplývající ze Smlouvy.
-
Uživatelský účet nemusí být dostupný nepřetržitě, a to zejména z důvodu nutné údržby našeho hardwarového a softwarového vybavení, případně nutné údržby hardwarového a softwarového vybavení třetích stran.
V. CENOVÉ A PLATEBNÍ PODMÍNKY, VÝHRADA VLASTNICKÉHO PRÁVA
-
Cena Zboží je vždy uvedena na našem E-shopu, v návrhu Objednávky a samozřejmě ve Smlouvě. V případě rozporu mezi Cenou uvedenou u Zboží v rámci E-shopu a Cenou uvedenou v návrhu Objednávky platí Cena uvedená v návrhu Objednávky, která je vždy totožná s Cenou ve Smlouvě. V návrhu Objednávky je rovněž uvedena Cena za dopravu, případně podmínky, za kterých je doprava zdarma. Na našem E-shopu platí doprava zdarma při objednávce nad 15 000 Kč.
-
Celková cena je uvedena včetně DPH a všech případných poplatků stanovených zákonem.
-
Platbu Celkové ceny po Vás budeme požadovat po uzavření Smlouvy a před předáním Zboží. Celkovou cenu můžete uhradit následujícími způsoby:
-
a) Bankovním převodem. Údaje k platbě Vám zašleme v potvrzení Objednávky. Celková cena je splatná do 7 dnů od potvrzení Objednávky.
-
b) Kartou online. Platba probíhá přes zabezpečenou platební bránu a řídí se podmínkami této platební brány.
-
c) Dobírkou. V takovém případě zaplatíte při doručení Zboží oproti jeho předání.
-
d) Hotově při osobním odběru, pokud je tato možnost aktivní. Platba probíhá při převzetí Zboží.
-
-
Faktura bude vystavena elektronicky po uhrazení Celkové ceny a bude zaslána na Vaši e-mailovou adresu. Faktura může být také fyzicky přiložena ke Zboží nebo dostupná ve Vašem Uživatelském účtu.
-
Vlastnické právo ke Zboží na Vás přechází až okamžikem zaplacení Celkové ceny a převzetí Zboží. V případě platby bankovním převodem je Celková cena uhrazena jejím připsáním na náš účet, v ostatních případech je zaplacena okamžikem provedení platby.
VI. DORUČENÍ ZBOŽÍ, PŘECHOD NEBEZPEČÍ ŠKODY NA VĚCI
-
Zboží Vám bude doručeno způsobem, který jste si zvolili při vytváření Objednávky, přičemž můžete vybírat z následujících možností:
-
a) osobní odběr na naší provozovně (pokud tato možnost aktuálně existuje),
-
b) osobní odběr na výdejních místech Zásilkovna, Uloženka (pokud dostupné),
-
c) doručení prostřednictvím dopravních společností, jako je Česká pošta, PPL CZ, DHL nebo Zásilkovna.
-
-
Zboží doručujeme pouze na území České republiky.
-
Kupující bere na vědomí, že zboží může být za účelem urychlení doručení zasíláno přímo od našich dodavatelů. Pro zajištění doručení tak mohou být Vaše kontaktní údaje předány našemu dodavateli nebo dopravci.
-
Doba doručení závisí na dostupnosti Zboží, zvoleném způsobu doručení a platby. Předpokládanou dobu doručení Vám sdělíme v potvrzení Objednávky. Uvedené termíny na E-shopu jsou pouze orientační a mohou se lišit od skutečné doby dodání. V případě osobního odběru na provozovně Vás budeme informovat prostřednictvím e-mailu o tom, že je Zboží připraveno k vyzvednutí.
-
Po převzetí Zboží od dopravce je Vaší povinností zkontrolovat neporušenost obalu Zboží. Pokud zjistíte jakékoliv závady, jste povinni tuto skutečnost neprodleně oznámit dopravci i nám. V případě zjevného poškození obalu svědčícího o neoprávněné manipulaci nebo otevření zásilky nejste povinni Zboží od dopravce převzít.
-
Pokud porušíte svou povinnost převzít Zboží (s výjimkou případů dle bodu VI.5), nemá to za následek porušení naší povinnosti Zboží doručit. To, že Zboží nepřevezmete, není odstoupením od Smlouvy. V takovém případě máme právo od Smlouvy odstoupit z důvodu Vašeho podstatného porušení Smlouvy. Pokud se rozhodneme tohoto práva využít, je odstoupení účinné dnem, kdy Vám jej doručíme. Odstoupení nemá vliv na právo na úhradu Ceny za dopravu ani případnou náhradu škody.
-
Pokud bude nutné z důvodů na Vaší straně doručovat Zboží opakovaně nebo jiným způsobem, než bylo dohodnuto ve Smlouvě, jste povinni nám uhradit náklady s tímto opakovaným doručením spojené. Platební údaje Vám zašleme na e-mailovou adresu uvedenou ve Smlouvě, a částka je splatná do 14 dnů od doručení e-mailu.
-
Nebezpečí škody na Zboží na Vás přechází okamžikem, kdy Zboží převezmete. Pokud Zboží nepřevezmete, s výjimkou případů dle bodu VI.5, přechází na Vás nebezpečí škody okamžikem, kdy jste měli možnost Zboží převzít, ale z důvodů na Vaší straně k převzetí nedošlo. To znamená, že od tohoto okamžiku nesete veškeré důsledky spojené se ztrátou, zničením, poškozením nebo jakýmkoliv znehodnocením Zboží.
-
Pokud Zboží nebylo v E-shopu uvedeno jako skladem a byla uvedena orientační doba dostupnosti, budeme Vás informovat v případě:
-
a) mimořádného výpadku výroby Zboží, kdy Vám sdělíme novou očekávanou dobu dostupnosti nebo to, že Zboží nebude možné dodat;
-
b) prodlení s dodáním Zboží od našeho dodavatele, kdy Vám sdělíme novou očekávanou dobu dodání.
-
-
Pokud Vám Zboží nebudeme schopni dodat ani do 30 dnů od uplynutí doby doručení uvedené v potvrzení Objednávky, máme my i Vy právo od Smlouvy odstoupit.
VII. PRÁVA Z VADNÉHO PLNĚNÍ
-
Zaručujeme, že v době přechodu nebezpečí škody na Zboží podle čl. VI.8 těchto Podmínek je Zboží bez vad, zejména pak, že:
-
a) má vlastnosti, které jsme si s Vámi ujednali, a pokud nebyly ujednány, pak takové vlastnosti, které jsme popsali na E-shopu nebo které lze vzhledem k povaze Zboží očekávat;
-
b) je vhodné k účelu, který pro jeho použití uvádíme nebo ke kterému se Zboží tohoto druhu obvykle používá;
-
c) odpovídá jakostí nebo provedením dohodnutému vzorku či předloze, pokud byla jakost nebo provedení určeno podle vzorku či předlohy;
-
d) je v odpovídajícím množství, míře nebo hmotnosti;
-
e) splňuje požadavky stanovené právními předpisy;
-
f) není zatíženo právy třetích osob.
-
-
Práva a povinnosti týkající se práv z vadného plnění se řídí příslušnými ustanoveními občanského zákoníku a zákona o ochraně spotřebitele.
-
V případě, že má Zboží vadu, můžete nás na tuto vadu upozornit a uplatnit práva z vadného plnění (tj. reklamaci) zasláním e-mailu či dopisu na naše kontaktní údaje. Pro reklamaci můžete využít také vzorový formulář, který tvoří přílohu těchto Podmínek. V reklamaci uveďte, jaké právo z vadného plnění uplatňujete. Toto rozhodnutí nemůžete bez našeho souhlasu následně měnit, s výjimkou případů stanovených zákonem.
-
Pokud je vadné plnění podstatným porušením Smlouvy, máte právo:
-
a) na odstranění vady dodáním nového Zboží bez vady nebo dodáním chybějící části Zboží,
-
b) na odstranění vady opravou Zboží,
-
c) na přiměřenou slevu z Ceny,
-
d) na odstoupení od Smlouvy.
-
Pokud jste zvolili odstranění vady dodáním nového Zboží nebo opravou a my vadu v přiměřené lhůtě neodstraníme, máte práva na slevu z Ceny nebo odstoupení od Smlouvy.
-
Pokud je vadné plnění nepodstatným porušením Smlouvy, máte právo na odstranění vady nebo na přiměřenou slevu z Ceny. Pokud vadu včas neodstraníme nebo ji odmítneme odstranit, máte právo odstoupit od Smlouvy.
-
Nemůžete odstoupit od Smlouvy nebo požadovat dodání nového Zboží, pokud nemůžete Zboží vrátit ve stavu, v jakém jste ho obdrželi. To však neplatí, pokud:
-
a) došlo ke změně stavu Zboží v důsledku jeho prohlídky za účelem zjištění vady,
-
b) jste Zboží použili před objevením vady,
-
c) nebylo možné vrátit Zboží v nezměněném stavu nikoli Vaším zaviněním,
-
d) jste Zboží částečně spotřebovali a za spotřebovanou část zaplatíte poměrnou část Ceny.
-
-
Do 3 dnů od přijetí reklamace Vám potvrdíme e-mailem, že jsme reklamaci obdrželi, kdy jsme ji obdrželi a předpokládanou dobu vyřízení. Reklamaci vyřídíme bez zbytečného odkladu, nejpozději do 30 dnů od jejího uplatnění, pokud se s Vámi nedohodneme jinak. Pokud lhůta marně uplyne, můžete od Smlouvy odstoupit.
-
O vyřízení reklamace Vás budeme informovat e-mailem. Pokud je reklamace oprávněná, máte právo na náhradu účelně vynaložených nákladů spojených s uplatněním reklamace. Tyto náklady jste povinni doložit (např. účtenkami). V případě výměny zboží jste povinni nám původní Zboží vrátit, náklady za jeho vrácení hradíme my.
-
Pokud jste podnikatel, máte povinnost oznámit a vytknout vady bez zbytečného odkladu poté, co jste je mohli zjistit, nejpozději však do 3 dnů od převzetí Zboží.
-
Pokud jste spotřebitel, můžete uplatnit práva z vadného plnění u vady, která se vyskytne u spotřebního Zboží do 24 měsíců od jeho převzetí.
-
Ustanovení o právu z vad se nepoužijí u Zboží:
-
prodávaného za nižší Cenu kvůli vadě, pro kterou byla nižší Cena sjednána,
-
opotřebeného obvyklým užíváním,
-
použitého Zboží s vadou odpovídající míře používání nebo opotřebení,
-
kdy to vyplývá z povahy Zboží.
VIII. ODSTOUPENÍ OD SMLOUVY
-
K odstoupení od Smlouvy, tedy k ukončení smluvního vztahu mezi námi a Vámi od jeho počátku, může dojít z důvodů a způsoby uvedenými v tomto článku, případně v dalších ustanoveních těchto Podmínek, kde je možnost odstoupení výslovně uvedena.
-
Pokud jste spotřebitel (tj. osoba, která nakupuje Zboží mimo rámec své podnikatelské činnosti), máte v souladu s § 1829 občanského zákoníku právo odstoupit od Smlouvy bez udání důvodu do 14 dnů ode dne převzetí Zboží. V případě Smlouvy, jejímž předmětem je několik druhů Zboží nebo dodání několika částí, běží tato lhůta od převzetí poslední dodávky Zboží. V případě Smlouvy, na základě které Vám budeme Zboží dodávat pravidelně a opakovaně, běží lhůta od převzetí první dodávky Zboží.
Odstoupení můžete učinit jakýmkoliv prokazatelným způsobem (zejména e-mailem nebo dopisem na naše kontaktní údaje). Můžete k tomu využít i náš vzorový formulář, který tvoří přílohu těchto Podmínek.
-
Právo odstoupit od Smlouvy bez udání důvodu však nemáte, pokud je předmětem Smlouvy:
-
Zboží, které bylo upraveno podle Vašeho přání nebo pro Vaši osobu (tj. zakázková výroba nebo individuální úpravy),
-
Zboží podléhající rychlé zkáze nebo Zboží, které bylo po dodání nenávratně smíseno s jiným,
-
Zboží v uzavřeném obalu, které bylo z obalu vyňato a z hygienických důvodů jej není možné vrátit,
-
dodávka zvukové nebo obrazové nahrávky či počítačového programu, pokud jste porušili jejich původní obal,
-
dodávka novin, periodik nebo časopisů,
-
dodání digitálního obsahu, pokud nebyl dodán na hmotném nosiči a byl dodán s Vaším výslovným souhlasem před uplynutím lhůty pro odstoupení.
-
-
Lhůta k odstoupení dle bodu VIII.2 se považuje za zachovanou, pokud nám během ní odešlete oznámení, že od Smlouvy odstupujete.
-
V případě odstoupení od Smlouvy Vám vrátíme uhrazenou Cenu (včetně nákladů na dodání v odpovídající výši nejlevnějšího nabízeného způsobu dodání) bez zbytečného odkladu, nejpozději do 14 dnů od odstoupení, stejným způsobem, jakým byla uhrazena. Cenu však nejsme povinni vrátit dříve, než nám Zboží předáte nebo prokážete, že jste nám jej odeslali.
-
Jste povinni nám Zboží vrátit nejpozději do 14 dnů od odstoupení od Smlouvy. Náklady na vrácení Zboží nesete Vy. V případě odstoupení od Smlouvy z důvodu našeho porušení povinností hradíme tyto náklady my, a to opět jen do výše odpovídající nejlevnějšímu způsobu dodání.
-
Odpovídáte nám za snížení hodnoty Zboží v důsledku nakládání s ním jinak, než je nutné s ohledem na jeho povahu a vlastnosti. Pokud bude Zboží poškozeno či opotřebeno, jsme oprávněni částku odpovídající tomuto snížení hodnoty jednostranně započíst proti částce, kterou Vám máme vrátit.
-
Máme právo odstoupit od Smlouvy kdykoliv před tím, než Vám Zboží dodáme, zejména pokud existují objektivní důvody, proč není možné Zboží dodat (např. ukončení výroby nebo nedostupnost u dodavatele). V takovém případě Vám vrátíme bez zbytečného odkladu veškeré přijaté finanční prostředky.
X. ZÁVĚREČNÁ USTANOVENÍ
-
Pokud náš smluvní vztah obsahuje mezinárodní prvek (např. budeme zasílat Zboží mimo ČR), řídí se náš vztah českým právem. Pokud jste spotřebitel, nejsou tím dotčena Vaše práva plynoucí z právních předpisů.
-
Veškerou písemnou komunikaci budeme s Vámi realizovat prostřednictvím e-mailu. Naší kontaktní adresou je mpc.eshop@email.cz, doručujeme však i na e-mail uvedený ve Smlouvě, Uživatelském účtu nebo ten, z něhož jste nás kontaktovali.
-
Tyto Podmínky můžeme změnit či doplnit, přičemž změna se nedotkne již uzavřených Smluv. Pokud máte Uživatelský účet nebo od nás dostáváte Zboží opakovaně, o změně Vás budeme informovat nejméně 14 dní před účinností změny na Váš e-mail. Pokud do 14 dnů od oznámení změny nevypovíte uzavřenou Smlouvu na pravidelné a opakované dodávky Zboží, platí, že s novými Podmínkami souhlasíte. Výpovědní doba činí 2 měsíce.
-
Pokud nastanou mimořádné události (vyšší moc), za které neneseme odpovědnost (přírodní katastrofa, pandemie, porucha provozu, výpadek dodávek), nejsme povinni plnit povinnosti ze Smlouvy po dobu jejich trvání. Pokud stav trvá déle než 10 dnů, máme my i Vy právo od Smlouvy odstoupit.
-
Tyto Podmínky nabývají účinnosti dnem 1.7.2025.
PŘÍLOHA Č. 1 - FORMULÁŘ PRO REKLAMACI
Adresát: MPC ploty a brány s.r.o., č.p. 289, 285 33 Církvice, e-mail: mpc.eshop@email.cz
Uplatnění reklamace
Datum uzavření Smlouvy: |
|
Jméno a příjmení: |
|
Adresa: |
|
E-mailová adresa: |
|
Zboží, které je reklamováno: |
|
Popis vad Zboží: |
|
Navrhovaný způsob pro vyřízení reklamace, případně uvedení čísla bankovního účtu pro poskytnutí slevy: |
|
Zároveň žádám o vystavení potvrzení o uplatnění reklamace s uvedením, kdy jsem toto právo uplatnil, co je obsahem reklamace spolu s mým nárokem včetně data a způsobu vyřízení reklamace.
Datum:
Podpis:
PŘÍLOHA Č. 2 - FORMULÁŘ PRO ODSTOUPENÍ OD SMLOUVY
Adresát: MPC ploty a brány s.r.o., č.p. 289, 285 33 Církvice, e-mail: mpc.eshop@email.cz
Tímto prohlašuji, že odstupuji od Smlouvy:
Datum uzavření Smlouvy: |
|
Jméno a příjmení: |
|
Adresa: |
|
E-mailová adresa: |
|
Specifikace Zboží, kterého se Smlouva týká: |
|
Způsob pro navrácení obdržených finančních prostředků, případně uvedení čísla bankovního účtu: |
|
Je-li kupující spotřebitelem má právo v případě, že objednal zboží prostřednictvím e-shopu společnostiMPC ploty a brány s.r.o., nebo jiného prostředku komunikace na dálku, mimo případy uvedené v § 1837 zák. č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, ve znění pozdějších předpisů odstoupit od již uzavřené kupní smlouvy do 14 dnů ode dne převzetí zboží, a to bez uvedení důvodu a bez jakékoli sankce. Toto odstoupení oznámí kupující Společnosti písemně na adresu provozovny Společnosti nebo elektronicky na e-mail uvedený na vzorovém formuláři.
Odstoupí-li kupující, který je spotřebitelem, od kupní smlouvy, zašle nebo předá Společnosti bez zbytečného odkladu, nejpozději do 14 dnů od odstoupení od kupní smlouvy, zboží, které od ní obdržel.
Odstoupí-li kupující, který je spotřebitelem, od kupní smlouvy, vrátí mu Společnost bez zbytečného odkladu, nejpozději do 14 dnů od odstoupení od kupní smlouvy, všechny peněžní prostředky (kupní cenu dodaného zboží) včetně nákladů na dodání, které od něho na základě kupní smlouvy přijala, stejným způsobem. Jestliže kupující zvolil jiný, než nejlevnější způsob dodání zboží, který Společnost nabízí, vrátí Společnost kupujícímu náklady na dodání zboží pouze ve výši odpovídající nejlevnějšímu nabízenému způsobu dodání zboží. Společnost není povinna vrátit přijaté peněžní prostředky kupujícímu dříve, než ji kupující zboží předá nebo prokáže, že zboží Společnosti odeslal.
Datum:
Podpis: