Vrácení zboží / Reklamace

Vrácení zboží do 14 dnů

 

Pokud jste spotřebitel, máte podle zákona právo odstoupit od kupní smlouvy do 14 dnů od převzetí zboží, a to bez udání důvodu.

Stačí nám do této lhůty dát vědět, například e-mailem na mpc.eshop@email.cz, a následně nám zboží zaslat zpět.

Vrácené zboží by mělo být nepoškozené, ideálně v původním obalu.

 

Upozornění

 

Toto právo se nevztahuje na zboží, které bylo upraveno na míru podle vašeho přání (např. zakázkově vyrobené rozměry nebo barevné varianty).

 


PŘÍLOHA Č. 2 - FORMULÁŘ PRO ODSTOUPENÍ OD SMLOUVY

Adresát:               MPC ploty a brány s.r.o., č.p. 289, 285 33 Církvice, e-mail: mpc.eshop@email.cz

Tímto prohlašuji, že odstupuji od Smlouvy:

Datum uzavření Smlouvy:

 

Jméno a příjmení:

 

Adresa:

 

E-mailová adresa:

 

Specifikace Zboží, kterého se Smlouva týká:

 

Způsob pro navrácení obdržených finančních prostředků, případně uvedení čísla bankovního účtu:

 

 

Je-li kupující spotřebitelem má právo v případě, že objednal zboží prostřednictvím e-shopu společnostiMPC ploty a brány s.r.o., nebo jiného prostředku komunikace na dálku, mimo případy uvedené v § 1837 zák. č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, ve znění pozdějších předpisů odstoupit od již uzavřené kupní smlouvy do 14 dnů ode dne převzetí zboží, a to bez uvedení důvodu a bez jakékoli sankce. Toto odstoupení oznámí kupující Společnosti písemně na adresu provozovny Společnosti nebo elektronicky na e-mail uvedený na vzorovém formuláři.

Odstoupí-li kupující, který je spotřebitelem, od kupní smlouvy, zašle nebo předá Společnosti bez zbytečného odkladu, nejpozději do 14 dnů od odstoupení od kupní smlouvy, zboží, které od ní obdržel.

Odstoupí-li kupující, který je spotřebitelem, od kupní smlouvy, vrátí mu Společnost bez zbytečného odkladu, nejpozději do 14 dnů od odstoupení od kupní smlouvy, všechny peněžní prostředky (kupní cenu dodaného zboží) včetně nákladů na dodání, které od něho na základě kupní smlouvy přijala, stejným způsobem. Jestliže kupující zvolil jiný, než nejlevnější způsob dodání zboží, který Společnost nabízí, vrátí Společnost kupujícímu náklady na dodání zboží pouze ve výši odpovídající nejlevnějšímu nabízenému způsobu dodání zboží. Společnost není povinna vrátit přijaté peněžní prostředky kupujícímu dříve, než ji kupující zboží předá nebo prokáže, že zboží Společnosti odeslal.

 

Datum:

Podpis:


Jak postupovat při reklamaci

 

Pokud zboží dorazí poškozené nebo se později projeví vada, dejte nám to co nejdříve vědět na mpc.eshop@email.cz nebo volejte 704138205.

Do zprávy napište, co přesně se stalo, přiložte fotografie a uveďte číslo objednávky. Ozveme se vám s dalším postupem co nejdříve.

 


PŘÍLOHA Č. 1 - FORMULÁŘ PRO REKLAMACI

Adresát:               MPC ploty a brány s.r.o., č.p. 289, 285 33 Církvice, e-mail: mpc.eshop@email.cz

Uplatnění reklamace

Datum uzavření Smlouvy:

 

Jméno a příjmení:

 

Adresa:

 

E-mailová adresa:

 

Zboží, které je reklamováno:

 

Popis vad Zboží:

 

Navrhovaný způsob pro vyřízení reklamace, případně uvedení čísla bankovního účtu pro poskytnutí slevy:

 

Zároveň žádám o vystavení potvrzení o uplatnění reklamace s uvedením, kdy jsem toto právo uplatnil, co je obsahem reklamace spolu s mým nárokem včetně data a způsobu vyřízení reklamace.

 

Datum:

Podpis: 


Potřebujete poradit?

 

Ozvěte se nám, jsme tu pro vás:

📧 mpc.eshop@email.cz

📞 704138205